X

myHearing App: Personlig tilpasning - uanset hvor du er

Du kan også få den bedst mulige support takket være Signias revolutionerende myHearing App, som er udviklet af vores audiologieksperter. Nu kan du blive en erfaren høreapparatbruger på ganske kort tid.

Appen giver dig alle funktioner, som du og din høreklinik behøver for at guide dig gennem en vellykket prøveperiode:

  • Rådgivning om høreapparaterne
  • Oversigt over personlig udvikling
  • CareChat-kommunikationskanaler, hvor du kan have direkte kontakt med din høreklinik

Med bare 10 minutter om dagen hjælper myHearing App med at:

  • Lære dig dine høreapparater bedre at kende, så du hurtigere vender dig til at anvende dem
  • Give feeback på dine oplevelser til høreklinikken for bedre individualisering af høreapparaterne
  • Kontakte din høreklinik for support – uanset hvor du befinder dig

Erfaring viser, at velstrukturerede lytteøvelser hjælper høreapparatbrugeren med at blive tilfreds med sine høreapparater i lige så stor udstrækning som professionel rådgivning og vejledning. Takket være den nye app er det lettere end nogensinde før at få den hjælp og pleje, du behøver – selv efter du har forladt høreklinikken.

Appen hjælper dig på tre innovative måder

  1. Bliv guidet til personlig fremgang
    Lær dine nye høreapparater hurtigere at kende end nogensinde før med hjælp fra lytteøvelser i flere niveauer og rådgivning undervejs.  Vær med til at sikre din personlige udvikling ved at sende feedback og vurdering om, hvor tilfreds du er med dine høreapparater – direkte til din høreklinik. På den måde kan dine høreapparater senere tilpasset ud fra dine tilbagemeldinger for en bedre individualisering.
  1. Kontrollér og forstå dine høreapparater
    Foretag mindre justeringer på dine høreapparater og få let adgang til spørgsmål (FAQ) og brugsanvisninger. Funktionerne hjælper dig med at finde svar på mange spørgsmål med det samme, uden at du behøver vente på hjælp fra din høreklinik.
  1. Hold kontakten med din høreklinik
    Kommunikér med din høreklinik ved hjælp af tekst-, tale- eller videosamtaler i CareChat-funktionen – for personlig hjælp med høj standard. Få hjælp til rådgivning og fejlsøgning hvor end du befinder dig, så du formindsker antallet af besøg hos høreklinikken.

 

Kontakt din lokale høreklinik, hvis du vil vide mere om myHearing App fra Signia eller læs mere på vores hjemmeside.