X
header one

Service og reparation

I serviceafdelingen er vi klar til at servicere dit høreapparat, hvis det trænger til det.

Du kan indsende det til:

Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ.

Vi vil normalt returnere dit høreapparat inden for 48 timer efter vi har modtaget det, og det sendes til din hjemadresse som Quick-brev med PostNord.

Hvis du hellere vil indlevere det personligt, er det også muligt. Vi har åbent for indlevering i tidsrummet fra kl. 8:00 til 15.30, fredag dog kun til kl 15:00. (Samme adresse som ovenstående).

Ved personlig indlevering vil vi, mens du venter, undersøge dit apparat for eventuelle fejl. Hvis der kun er mindre fejl, kan vi ofte udbedre dem, mens du venter. Kræver høreapparatet en mere omfattende reparation, kan det være nødvendigt for os at beholde apparatet. Høreapparatet vil blive returneret til din hjemmeadresse med Post Nord i henhold til ovenstående, eller der kan indgås en aftale om afhentningstidspunkt på Ove Gjeddes Vej.

Hvis du har spørgsmål til service eller reparation, er du velkommen til enten at ringe direkte til Serviceafdelingen på telefon 63 15 40 10  mellem kl. 8:00 &15:00 på alle hverdage eller sende os en mail.

 

 

Her kan du sende en mail til service afdelingen

Hold dig opdateret - Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Download easyTek App

easyTek_app-icon_frame-round_300x300px

Apple-App-Store-Badge_da_300px

google-play-badge_da_300px

Download Høretest App

Hearing-Test_app-icon_frame-round_300x300px

Apple-App-Store-Badge_da_300px

google-play-badge_da_300px

Download touchControl App

touchControl_app-icon_frame-round_300x300px

Apple-App-Store-Badge_da_300px

google-play-badge_da_300px